خرید لایک اینستاگرام واقعی

بهترین و سریع ترین راه برای افزایش لایک پست های اینستاگرام خرید لایک اینستاگرام است. چون هم واقعی است و هم اینکه سریع انجام می شود. جدا از تعداد فالوورهای پیج اینستاگرام تان، تعداد لایک پست های پیج تان هم اعتبار شما را نشان می دهد. یعنی اگر فالوورهای زیادی داشته باشید اما لایک پست های پیج تان پایین باشد نشان دهنده فیک بودن فالوورهایتان است و به این ترتیب نمی توانید اعتماد سازی کنید.

با خرید لایک اینستاگرام از سایت جت فالوور به راحتی و در کمترین زمان ممکن است لایک پست های خود را افزایش دهید و اعتبار بالایی در اینستاگرام کسب کنید.

خرید لایک اینستاگرام

خرید لایک اینستاگرام ایرانی

بسته خرید لایک اینستاگرام ایرانی سایت جت فالوور کیفیت بالاتری دارد و همینطور سرعت انجامش خیلی سریع تر است. در این سرویس پروفایل هایی که پست های شما را لایک می کنند واقعی تر به نظر می رسند چون اسامی ایرانی دارند. همینطور 20 درصد لایک بیشتر به عنوان هدیه از ما دریافت خواهید کرد.

خرید 500 لایک پست

16/ هزار تومان

خرید 1000 لایک پست

28/ هزار تومان

خرید 5000 لایک پست

115/ هزار تومان

خرید لایک اینستاگرام خارجی

بسته خرید لایک اینستاگرام خارجی سایت جت فالوور قیمت پایین تری دارد چون کیفیت پایین تری دارد. در این بسته پروفایل هایی که پست های شما را لایک می کنند خارجی هستند. سرعت انجام سفارش شما در این بسته پایین تر خواهد بود. همچنین 10 درصد لایک بیشتر روی هر پلن به عنوان هدیه به شما تعلق خواهد گرفت.

خرید 500 لایک پست

14/ هزار تومان

خرید 1000 لایک پست

25/ هزار تومان

خرید 5000 لایک پست

105/ هزار تومان

سوالات متداول

چرا باید از لایک اینستاگرام واقعی و ایرانی استفاده کنیم؟

به 2 دلیل! اول اینکه اینستاگرام متوجه فیک بودن لایک ها می شود و ممکن است برای پیج تان مشکل ساز شود. ثانیا کاربران دیگر با دیدن لایک ها متوجه فیک بودن لایک ها نمی شوند. در نهایت با عث جلب اعتماد بیشتر می شود.

بعد از خرید بسته لایک اینستاگرام چه مدت طول می کشه تا لایک هامون بالا بره؟

بعد از ثبت سفارش، نهایت یک دقیقه بعد سفارش شما انجام می شود. با توجه به تعداد درخواست شما، ممکن است از چند دقیقه تا چند ساعت طول بکشد.

آیا محدودیتی در خرید لایک اینستاگرام وجود دارد؟

خیر شما تا 100 کا لایک می توانید برای پست های خود خریداری کنید. فقط برای هر پست باید ثبت سفارش جداگانه انجام دهید.

آیا لایک های خریداری شده با ربات انجام می شود؟

خیر لایک ها کاملا واقعی هستند و از طریق اکانت های واقعی و فعال در اینستاگرام انجام می شوند.

آیا برای خرید لایک اینستاگرام باید پسورد پیج را هم بدهیم؟

خیر نیاز نیست. لایک ها به صورت اتوماتیک روی پست مورد نظر شما اجرا می شوند. فقط باید آدرس صحیح پست مورد نظرتان را هنگام سفارش درج کنید.

چرا خرید لایک اینستاگرام مهم است؟

از آنجایی که تعداد فالوورهای پیج اینستاگرام تان نقش مهمی در افزایش اعتبارتان در اینستاگرام ایفا می کنند به همان نسبت تعداد لایک هایی که پست های پیج تان دارد مهم است. چون اگر فالوورهای پیج تان بالا باشد و لایک پست هایتان کم باشد این به دور از منطق است که فالوورهایتان واقعی باشند. در این صورت مخاطبان جدیدی که وارد پیج تان می شوند به شما اعتماد نمی کنند و شما را فالو نمی کنند.

پس هر وقت اقدام به خرید فالوور اینستاگرام می کنید باید به همان میزان هم برای پست های خود لایک خریداری کنید. کاربران در اینستاگرام نسبت به قبل خیلی هوشمندانه تر عمل می کنند و به محض اینکه ببینند تعداد لایک پست های شما با تعداد فالوورهای پیج تان همخوانی ندارند سریعا پیج شما را ترک می کنند.

همین حالا از طریق سایت جت فالوور می توانید اقدام به خرید لایک پست اینستاگرام  به تعداد دلخواه کنید.

اهمیت خرید لایک اینستاگرام

چرا باید لایک ایرانی اینستاگرام بخریم؟

لایک های شما باید توسط پروفایل های واقعی و ایرانی انجام شود چون در غیر اینصورت هم اینستاگرام به شما شک می کند و هم کاربران جدیدی که وارد پیج تان می شوند متوجه فیک بودن لایک های شما می شوند. این در پیج های فروشگاهی خیلی چشمگیرتر است. چون اگر شما قصد فروش محصولاتی را در پیج تان داشته باشید باید اعتماد سازی را به درستی انجام دهید. اگر از لایک های فیک با پروفایل خارجی استفاده کنید قطعا مشتریان شما از فیک بودن لایک ها شما با خبر می شوند و هرگز از شما خرید نمی کنند!

چرا باید لایک واقعی اینستاگرام بخریم؟

اگر اقدام به خرید لایک ایرانی و واقعی کنید شانس اینکه پست تان وارد اکسپلور اینستاگرام شود هم بیشتر خواهد بود. چون برای اینستاگرام داشتن تعامل واقعی بسیار مهم است. اگر تعامل کاربران با پست های شما بالا باشد قطعا پست شما به اکسپلور وارد می شود و ورودی بالایی می گیرد. اما این در صورتی است که اقدام به خرید لایک اینستاگرام ایرانی کنید.

ما در جت فالوور در دو دسته سرویس های خرید لایک اینستاگرام را ارائه می کنیم. دسته اول برای کسانی است که دنبال خرید لایک ایرانی و واقعی هستند و دسته دوم برای کسانی است که لایک اینستاگرام ارزان می خواهند. لایک درجه 1 و درجه 2 نام سرویس های افزایش لایکی است که ما ارائه می کنید. همین حالا می توانید سرویس مورد نظرتان را سفارش دهید تا در کمترین زمان ممکن انجام شود.

خرید لایک اینستاگرام واقعی